WEEKDIENST VAN DE PAROCHIEKERK VAN DE H. PAULUS VAALS, 4 maart t/m 12 maart 2023

ZATERDAG 4 maart: 18.30uur Avondmis voor Jan Veer als zeswekendienst/ voor Fon Kusters als eerste jaardienst/ voor

Joseph Taschbach ( collecte)/ voor Maria Loo-Mommer, ouders Mommer- van Weersch, broer Leo en Rob en kleinzoon Christian

ZONDAG 5 maart: TWEEDE ZONDAG VAN DE VEERTIGDAGENTIJD.

11.15uur H. Mis voor Piet Delnoye als jaardienst/ voor Martin Lukassen als gest. jaardienst/ voor Toon van Rozen als jaar-

dienst/ voor Man Lassauw en zoon Rob/ voor Jaap van Strien als jaardienst/ voor Siem Schrouff

MAANDAG 6 maart: 19.00uur Avondmis voor dierbare overledenen

DINSDAG 7 maart: H. PERPETUA EN FELICITAS

Zij hebben in hun leven een hele strijd gestreden: als jonge geloofsleerlingen werden zij voor de wilde beesten geworpen en uiteindelijk met het zwaard gedood, omwille van hun christelijk geloof, dat in die tijd door de keizer als een bedreiging gezien werd van zijn eigen macht. Ook voor ons christenen van deze tijd vraagt het moed om ons geloof te belijden en in praktijk te brengen.

WOENSDAG 8 maart: 19.00uur Avondmis voor dierbare overledenen (J)

DONDERDAG 9 maart: 8.30uur H. Mis voor de vrede

VRIJDAG 10 maart: 19.00uur Avondmis voor Toon Hijdendaal

ZATERDAG 11 maart: 18.30uur Avondmis voor Leo en Lilli Janssen-Franssen en Paul Gadiot als gest. jaardienst/ voor André Brauers (collecte)

ZONDAG 12 maart: DERDE ZONDAG VAN DE VEERTIGDAGENTIJD.

11.15uur H. Mis voor de ouders Michaël en Ännche Dresse-Mertens als gest. jaardienst/ voor Lucia Breuer-Ahn/voor Medi Jussen-Frings (verjaardag)

PAROCHIEKRONIEK

Misdienaars/acolieten: