GEEN VERSOEPELINGEN TE VERWACHTEN INZAKE CORONA!

11 december 2020

De St. Pauluskerk is een kerk die iedere dag openstaat voor haar gelovigen en de vele toeristen.

En dat willen wij zo houden en niet voor 30 personen die zich hebben aangemeld.

Omdat onze diensten ook bezocht worden door gelovigen van buiten Vaals, vindt het Kerkbestuur het onverantwoord om juist met Kerstmis, wanneer onze kerk in alle diensten goed bezet is, risico's te lopen met het Coronavirus.

Hoezeer het ons ook spijt: op 24/25 en 26 december zullen er geen H. Missen gelezen worden (de misintenties blijven geldig voor een andere gelegenheid).
Wel zal op 1 e en 2e Kerstdag van 10-12uur het Allerheiligste worden uitgesteld en is er gelegenheid om de H. Communie te ontvangen.
Indien u een klein waardig doosje hebt, kunt u ook de communie mee nemen voor thuis.

Op zondag 27 december zijn de diensten als op de normale zondag!

Om toch een klein beetje kerstvreugde uit de St. Pauluskerk te brengen, zullen wij een kerstdienst laten opnemen, welke u kunt streamen op You Tube (computer).
Indien opa en oma niet beschikken over een computer, nodig ze dan uit bij u thuis (een mooi kerstgeschenk).
Verdere gegevens krijgt u via het Vaalser Weekblad en de Website van de St. Pauluskerk Vaals.

Hopende op uw begrip in deze moeilijke situatie,

Het Kerkbestuur van de H. Paulus Vaals.

Nadere info volgt.